UPM plywood teahouse puurakennetta

Uutiset

FinnBuild-messut ovat Messukeskuksessa 10.-12.10. Puu tulee hyvin esille, kun alan yritykset ovat keskittäytyneet yhteiselle osastolle.

Messujen avajaiset ovat keskiviikkona 10.10. klo 10. Messujen avaaja, asunto-, energia- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen vierailee puutuoteteollisuuden osastolla heti avauspuheensa jälkeen. Klo 11-15.20 osastolla on mukana olevien yritysten tietoiskuja.

Lisäksi klo 15.30-17.00 Ympäristöministeriö järjestää Asuntoreformi Helsinki -kilpailuun liittyvä Puukerrostalon suunnittelu -esittelyn Rakennuslehden lavalla. Messut sulkeutuvat keskiviikkona klo 18.

Torstaina osaston tietoiskut alkavat klo 9.20 ja jatkuvat klo 14 saakka, jolloin alkaa Puutuoteteollisuuden seminaari Rakennuslehden lavalla. Messut sulkeutuvat klo 19

Viimeinen messupäivä on perjantai, jolloin osastolla on tietoiskuja klo 10-14.30 välillä. Messut sulkeutuvat klo 16.

Osaston yritykset ovat Kestopuuteollisuus ry, Konepuristin Oy, Kontiotuote Oy, Koskisen Oy, Kuusamon Hirsitalot Oy, Metsä Wood, Oy CrossLam Kuhmo Ltd, Pölkky Oy, Sisco Oyj, Stora Enso, Timberpoint Oy, UPM Plywood, Versowood Oy, VVR Wood Oy. Puutuoteteollisuus ry on koonnut osaston ja järjestänyt ohjelman. Lisäksi Ympäristöministeriön puurakentamisen ohjelma on myös osastolla mukana.

Osastomme ohjelma on täällä.

Messuille osallistuminen on ilmaista. Rekisteröityminen kannattaa tehdä messujen kotisivun kautta.

[post_content_en] => [post_content_ee] => [post_content_sv] => [post_title] => Puutuotteet esillä Finnbuild-messuilla. Puutuoteteollisuuden uutiskirje 8/18 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => puutuotteet-esilla-finnbuild-messuilla-puutuoteteollisuuden-uutiskirje-818 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2019-05-08 21:56:46 [post_modified_gmt] => 2019-05-08 18:56:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [post_expire] => [vote_status] => 0 ) [_oldAttributes:yii\db\BaseActiveRecord:private] => Array ( [ID] => 83 [post_author] => 0 [post_date] => 2018-09-28 00:00:00 [post_date_gmt] => 2018-09-28 00:00:00 [post_content] =>

Osastomme ohjelma on täällä.

[post_content_en] => [post_content_ee] => [post_content_sv] => [post_title] => Puutuotteet esillä Finnbuild-messuilla. Puutuoteteollisuuden uutiskirje 8/18 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => puutuotteet-esilla-finnbuild-messuilla-puutuoteteollisuuden-uutiskirje-818 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2019-05-08 21:56:46 [post_modified_gmt] => 2019-05-08 18:56:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [post_expire] => [vote_status] => 0 ) [_related:yii\db\BaseActiveRecord:private] => Array ( ) [_errors:yii\base\Model:private] => [_validators:yii\base\Model:private] => [_scenario:yii\base\Model:private] => default [_events:yii\base\Component:private] => Array ( ) [_behaviors:yii\base\Component:private] => Array ( ) )
28.09.2018

Puutuotteet esillä Finnbuild-messuilla. Puutuoteteollisuuden uutiskirje 8/18